Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021

Δάκης -Δάκης '72 (1971)

 

Τελευταίο απόκτημα της συλλογής μου, σε βινύλιο, το δεύτερο άλμπουμ του Δάκη. Γεννημένος στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου το 1943, ως Βρασίδας Χαραλαμπίδης, ήρθε στην Ελλάδα το 1963 και ξεκίνησε μία μακροχρόνια καριέρα. Το γεγονός ό,τι μιλούσε έξι γλώσσες, τον βοήθησε αρκετά, ώστε να μπορεί να ερμηνεύσει αρκετές ξενόγλωσσες επιτυχίες της εποχής. Το "Δάκης '72" είναι, όπως προαναφέραμε, ο δεύτερός του δίσκος και κατά την ταπεινή μου γνώμη και ο καλύτερος. Περιέχει κατά βάση διασκευές (ναι, το άλμπουμ ξεκινάει με το "Mammy Blue" και ελάχιστα πρωτότυπα τραγούδια. Ευτυχώς, για μένα, το αγόρασα σε VG+ κατάσταση (Excellent τουλάχιστον) στα 3,99€ συν 4,90€ μεταφορικά από Γερμανία, μέσω discogs, από την εξαιρετική recordsale-de, με την οποία έχω συνεργαστεί και στο παρελθόν και έχω μείνει απόλυτα ικανοποιημένος. 

Μουσικές επιλογές δύο πολυαγαπημένα τραγούδια. Το "La Petite Marie"

και το "Θεέ μου γιατί", μαζί με τη Λίτσα Σακελλαρίου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου