Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Συνέντευξη με τον Γρηγόρη Μουνδρέα



Πώς προέκυψε η ενασχόλησή σου  με την μουσική και ποιες είναι οι αναμνήσεις και οι εμπειρίες από τα πρώτα βήματά σου στον καλλιτεχνικό χώρο;
Ξεκίνησα να παίζω μουσική στα 15 μου χρόνια και μετά από ένα live που είχα παρακολουθήσει η αγάπη μου για την μουσική και ειδικότερα για την κιθάρα δεν μπορούσε να κρυφτεί.
Απόκτησα την πρώτη μου κιθάρα και ξεκίνησα να κάνω τα πρώτα μου βήματα στην μουσική. Μέσα από τα live και τα studio η εμπειρία  έχει αρχίσει και γίνετε μεγάλη μετά από 10 χρόνια live.

Τι σου δίνει χαρά μέσα στην καθημερινότητα, πέρα από την μουσική;
Όποτε έχω ελεύθερο χρόνο  τον περνάω με την οικογένεια μου και κυρίως  παίζοντας με τον γιο μου.

Ποια είναι τα ακούσματά σου γενικότερα; Υπάρχουν κάποιοι καλλιτέχνες από τους οποίους έχεις επηρεαστεί;

Pink Floyd , Led Zeppelin, Gary Moore, David Gilmour , Steve Vai, Joe Bonamassa


Ποιο θεωρείς ως το μεγαλύτερο προτέρημα σε έναν άνθρωπο;
Το μεγαλύτερο προτέρημα σε έναν άνθρωπο είναι η γνώση αρκεί βεβαία να μπορεί κάποιος να τη  διαχειριστεί και σωστά και θετικά προς όφελος της ανθρωπότητας.

Ελεύθερη διακίνηση μουσικής μέσο διαδικτύου. Είσαι υπέρ η κατά;
Η μουσική είναι ένα είδος που πρέπει να το απολαμβάνει ο κόσμος δωρεάν στο διαδίκτυο
γιατί οι καιροί που ζούμε είναι πολύ δύσκολοι και η μουσική είναι μια ψυχοθεραπεία.

Πιστεύεις ότι το ραδιόφωνο σήμερα υποφέρει από τις περίφημες play list;
Επειδή έχω ασχοληθεί πολύ με αυτό το θέμα οι play list νομίζω ότι καταστρέφουν την μουσική γιατί τα πιο πολλά ραδιόφωνα πάνω κάτω παίζουν τα ίδια τραγούδια και τους ίδιους καλλιτέχνες και το σημαντικότερο είναι ότι για να μπεις σε μια play list είναι πολλά τα χρήματα και έτσι δεν δίνουν περιθώριο στους νέους καλλιτέχνες να βρούνε ένα τρόπο να προχωρήσουν την δουλειά τους.

Tελευταία σου κυκλοφορία η “ΠΑΝΔΩΡΑ”. Τι εικόνες θα μας φέρει αυτό το album;
Το άλμπουμ αυτό δημιουργήθηκε μετά από πολύ δουλειά, πολλά ξενύχτια και πολύ κόπο. Δεν έχω κάνει ακόμη κανένα μεγάλο βήμα και είμαι ακόμη στην αρχή, πιστεύω όμως ότι δίνω κάτι το διαφορετικό μουσικά και στιχουργικά στον κόσμο με την «ΠΑΝΔΩΡΑ». Είναι μια δουλειά με την βοήθεια την αγάπη την συμβολή και την καθοδήγηση του Γιάννη Ζουγανέλη, τη στιχουργική βοήθεια του Γιάννη Γερμανού, την εμπιστοσύνη του Δανιήλ Φωκά & Χenia Tunes και τους ευχαριστώ μέσα από το βάθος της καρδιάς μου.

Για το μέλλον τι εύχεσαι;
Να μπορέσουμε να ξεπεράσουμε την κρίση με ομοψυχία. Τώρα είναι η στιγμή που πρέπει όλοι να αφήσουμε τα λάθη του παρελθόντος και να κοιτάξουμε μπροστά για ένα καλύτερο μέλλον.

Έχεις κάποια σχέδια; Κάποιες εμφανίσεις ίσως;
Έχω πάρα πολλά σχέδια στο μυαλό μου, όπως συνεργασίες ή να γράψω μουσική για άλλους καλλιτέχνες. Όλα νομίζω θα γίνουν σιγά σιγά.

Αφού σε ευχαριστήσουμε να κλείσουμε με ένα στίχο που σε εκφράζει ως καλλιτέχνη και ως άνθρωπο;
Σαλπάρισε μια νύχτα με πανσέληνο
και στο στερνό του γράμμα μου'χε γράψει:
"Αξίζει φίλε να υπάρχεις για ένα όνειρο
και ας είναι η φωτιά του να σε κάψει" 
Links:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου