Παρασκευή 22 Ιουνίου 2018

Συνέντευξη με τον Αντώνη Οικονόμου


Αντώνη, αφού σε καλωσορίσουμε στο vinylio.blogspot.gr, να ρωτήσουμε αρχικά, από ποια ηλικία ξεκίνησες να τραγουδάς;
Γεια σου φίλε Δημλητρη,…πότε ξεκίνησα να τραγουδώ, … αν θέλετε ημερομηνία είναι πριν από τα 10 χρόνια της ζωής μου, αν όχι θα έλεγα από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου …

Σε στήριξε στην επιλογή σου αυτή η οικογένειά σου;

Είναι γεγονός ότι η στήριξη της οικογένειας είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για να προχωρήσει κάποιος  στην μουσική και ιδίως σε μικρή ηλικία. Εγώ ήμουν τυχερός γιατί ναι, οι γονείς μου με στήριξαν στην επιλογή μου. Ήταν πάντα δίπλα μου… 

Ο τελευταίος σου δίσκος τιτλοφορείται «Λευκό χαρτί».  Πες μας δυο λόγια γι’ αυτό το δίσκο.

«Αγάπη και μεράκι»…

 Η δισκογραφική δουλειά  «Λευκό χαρτί» είναι ένα όνειρο ζωής θα έλεγα. Είναι μια ομαδική δουλειά  που αγαπήθηκε πάρα πολύ από τους συντελεστές αλλά όπως δείχνουν και τα στοιχεία συμβαίνει το ίδιο και με  το κοινό. Ο δίσκος έχει πέντε τραγούδια, με την υπογραφή για την μουσική δημιουργία των καταξιωμένων συνθετών στον ελληνικό χώρο Λίας Βίσση και Χρήστου Νικολόπουλου. Την σφραγίδα στο στίχο  έχουν βάλει  οι στιχουργοί Βίκυ Γεροθόδωρου,  Βαγγέλης Ζιλέλης και  Ελένη Ξένου. Η κυκλοφορία του δίσκου έχει γίνει  από  την δισκογραφική εταιρία Αυλός Records.

Τι σημαίνει για εσένα η μουσική;

Η μουσική είναι τα πάντα! Τρόπος έκφρασης, δημιουργίας,  επικοινωνίας,  ταξίδι  Ζωής και συναισθήματος… Γενικά θεωρώ ότι χωρίς την μουσική ο κόσμος θα ήταν πολύ «μόνος»…


Στις μέρες μας τα social media παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο για να έρθεις κοντά με το κοινό σου.  Συμφωνείς;  Αν ναι, πως τα χρησιμοποιείς;

Δεν θα μπορούσα να μην συμφωνήσω γιατί μην ξεχνάμε ότι ζούμε στην εποχή των Κοινωνικών Μέσων. Η δυνατότητα να επικοινωνεί κάποιος άμεσα και γρήγορα για τα πάντα είναι κάτι που δεν θα μπορούσε να παραγνωριστεί. Σίγουρα είναι πολύ σημαντικό για μένα που με τα κοινωνικά Μέσα μπορώ να έρχομαι πιο κοντά με τον κόσμο για να δώσω και να πάρω… Είναι μέρος της καθημερινότητας μου σε πολλά επίπεδα.

Θα μοιραστείς μαζί μας ένα όνειρό σου;

«Ουτοπία», αλλά θα ήταν καλό να γίνει ο κόσμος πιο «αληθινός»…

Σoυ το εύχομαι ολόψυχα. Η Τέχνη στην Ελλάδα της κρίσης. Ένα σχόλιο.

Η κρίση είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο. Σήμερα η κρίση δεν είναι οικονομική, θάλεγα είναι κρίση αξιών. Ας είναι, η Ζωή προχωρά και όλα αλλάζουν. Κάθε στιγμή όλα είναι και νέα είναι και παλιά. Σ’ αυτήν την εποχή παρ’ όλες τις δυσκολίες εξακολουθεί να υπάρχει η Τέχνη επιπέδου. Βεβαίως αυτός που κάνει την επιλογή είναι ο κόσμος. 

Αφού σε ευχαριστήσουμε για την όμορφη κουβεντούλα μας, μια τελευταία ερώτηση. Τι να περιμένουμε από εσένα στο εγγύς μέλλον;

Η ενασχόληση με την μουσική είναι μέρος της Ζωής μου. Υπάρχει μια σταθερή πορεία και σύντομα θα υπάρχουν νεώτερα. Θα είμαστε σε επαφή. Ευχαριστώ πάρα πολύ για την συνεργασία και στέλλω την αγάπη μου στους φίλους που σας ακολουθούν.

Official links
  
ΛΕΥΚΟ ΧΑΡΤΙ – ΒΙΝΤΕΟ
ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ –  ΒΙΝΤΕΟ
ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΙΑ –  ΒΙΝΤΕΟ
ΛΑΘΟΣ ΚΛΕΙΔΙ –  ΒΙΝΤΕΟ
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ – ΒΙΝΤΕΟ


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου