Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2016

Μάριος Φράστας - Να Φεύγεις (Official Audio Release HQ)

Πρόσφατα κυκλοφόρησε το καινούριο single του Μάριου Φράστα με τίτλο «Να Φεύγεις», μια δυναμική μπαλάντα, με έντονα ρυθμικά στοιχεία και ιδιαίτερες μελωδικές γραμμές σε μουσική του ίδιου και σε στίχους της Αγγελικής Παπαχρήστου. Ο νεαρός δημιουργός και ερμηνευτής συνεχίζει τη μουσική του διαδρομή, βάζοντας γερά θεμέλια για μια πορεία σε έντεχνα αλλά και ροκ μονοπάτια.
ΝΑ ΦΕΥΓΕΙΣ - ΜΑΡΙΟΣ ΦΡΑΣΤΑΣ
Στίχοι: Αγγελική Παπαχρήστου / Μουσική: Μάριος Φράστας

Υπάρχει ένα τείχος στην άκρη του δρόμου
που θέλει να πέσει κι εγώ δεν μπορώ
Υπάρχει ένας πόθος βαθιά στο μυαλό μου
που θέλει να τρέξει μα εγώ τον κρατώ

Γουστάρω να νιώθεις το ίδιο κι εσύ
μες στου μυαλού σου το σκληρό κελί
Γουστάρω να τρέμεις στη σκιά του κακού
στα δίχτυα μην πέσεις κάποιου εχθρού

Να φεύγεις, να φεύγεις να χάνεσαι
να φεύγεις, να φεύγεις μακριά
Να φεύγεις, να γίνεσαι άυλη
χωρίς να φοβάσαι ξανά

Να φεύγεις, να φεύγεις να χάνεσαι
να φεύγεις, να φεύγεις μακριά
Να φεύγεις, να γίνεσαι άυλη
χωρίς να φοβάσαι ξανά

Η ζωή είναι σκληρή στο ‘χα πει
και μ’ άφησες μόνο μες στη βροχή
Εγώ σε μίσησα χωρίς να θέλω
και τώρα που ζω εγώ το ξέρω

Άσε τα πρέπει ζήσε τα θέλω
πριν έρθει ο θάνατος πριν έρθει το τέλος
Γίνε πνοή στη δική μου ζωή
δώσε μου θάρρος κι αντοχή

Να φεύγεις, να φεύγεις να χάνεσαι
να φεύγεις, να φεύγεις μακριά
Να φεύγεις, να γίνεσαι άυλη
χωρίς να φοβάσαι ξανά

Να φεύγεις, να φεύγεις να χάνεσαι
να φεύγεις, να φεύγεις μακριά
Να φεύγεις, να γίνεσαι άυλη
χωρίς να φοβάσαι ξανά

Υπάρχει ένα τείχος στην άκρη του δρόμου
που θέλει να πέσει κι εγώ δεν μπορώ

© 2016 Ogdoo Music

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου